Monday, August 13, 2007

I'M A BLOGGER AND I'M SENSITIVE ABOUT MY SHIT.

Before you glance at the Iman/Tyra/Alek/Kimora Ebony mag supermodel photospread below, read this...or at least skim it. And yes, it's long because I got some things to say. :)

Now keep in mind that I'm a blogger...and I'm sensitive about my shit. :) I'm just playing....well, not really....okay, yes I am...but just a lil bit!

This is my first time blogging...well, actually I had another blog about 6 months (but I forgot my password and had to create another one) ago even though I first entertained the idea for an iota of a minute a couple of years ago after it was brought to my attention from several cyber/blogger pals of mine. I guess I just wasn't ready back then...plus, I wanted to familiarize myself with this whole blogging thing before I showed it to anybody (I'll be damned if yall was gon' clown me! Shiiiiiiit! LOL). Shout out to Sandra Rose for helping me out on that.

Anyhoo, I figured that since I scanned pics and post them on several messageboards, why not just scan pics and place them on my own blog? So, that's what I did. Operating a blog is hard work...especially when you're not on the up and up on all those Internet/computer terms. So, please be patient with me. Consider this first post as a test. If it does well, I'll keep at it. If it doesn't...well....

Oh, and before I go, I have to give a shout out and much love to my entire CRU cyber family at TheCrusade.net (owned and operated by celeb photographer Ray Tamarra, respectively) for giving me the motivation to do this; especially bigitup, HOTFIYAH, Garlik breath, shadesnyc (I got your pm *wink*) and WindyCityDiva. Thank yall so much: rook, Orchid, ELOCIN, Quel,dimendaruff, RoyaleWithCheese, Sasha Thumper, Madi, Mathematic, AmandaBlue, blawcutie, 770, BKLYNScribe, Dead Wrong, jelly, Sweet G, mixedlachick, KJ1, chanelchic, smooky, sneaks,GG (GoodieGoddess), BrownBombshell, bpolite, Ms_Kool, HoneyBee, Tarheelnny (yay for beanpYe!), pimpnutz, Hollywood Cole, Miahluv, Seelah, nero, Tea H See, MsBrg722 and BILL (for the spitting-Pepsi-all-over-my-keyboard-and-monitor laughs). I know I missed some people. I just know I did. Whoever I missed, I'm sorry. Charge it to my mind or either make like Milli Vanilli and blame it on the rain.

There are several peeps I want to thank over at Russ Parr's message boards and S2S message boards as well. I made a list (yep, I sure did), but it's waaaaaaaaaay too many of yall to name but you know who you are. Yall showed me so much love. I thank you all so very kindly.

Even my little sister (who ain't even bigger than a minute), Dree encouraged me! And that means alot seeing as though she didn't even know what a blog or a messageboard was until I told her 6 months ago! Maybe I shouldn't thank her. Do yall know that I tell her about all the celeb news I know about (and post on message boards) and this lil heffa-hussie don't believe a thing I say until and/or unless she hears it from Dee Dee McGuire of the Doug Banks Morning Show?!! Which is in some cases 2 days after I done already told her the same news!! She's nosey, too. *Look at her, walking past me and looking at me wondering what I'm typing and when I'm gonna give her back her laptop* But I still love her (I mean, that's what I'm supposed to do, right?) though. Plus, she takes very good care of me, bless her heart. I call her my little big sister.

But seriously, I honestly don't think I would've done any of this without these people support and guidance. Thank you all so much. And I hope you all enjoy this blog....with a passion! (I may have to change the name). I still have a lot of work to do.

Now remember this is just a test. It may not be up for long!

7 comments:

Sashathumper said...

DING FIRST! (that's how they do it on the blogs, right?)

@ any rate, congrats BG...u needed this like yesterday!

SouthernBlackGurl said...

You got me laughing out loud over here! Thanks, Sasha! I appreciate it, girl! :)

770 said...

Thanks for the shout! Congrats on your blog... Keep posting I will comment ALL DAY

rook said...

often imitated, never duplicated.....

congrats!

shadesnyc said...

YAY!!!! YOU DID IT!!!

oh you did get that pm? ok i guess its time for me to get on my stuff. ;)

Smooky said...

Thanks for the love... I'll bookmark you and share the link with my friends. Congrats on having the courage to be about it.

Elmer said...

This can't really work, I believe like this.
this site | at this shop | http://store15nov.net

Related Posts with Thumbnails
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to Beta by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro