Saturday, July 12, 2008

VIDEO CLIP: 106 & PARK CO-HOST TERRENCE J. BLASTS CO-HOST ROCSI ON AIR

Is there trouble in co-host/off-the-set paradise between B.E.T.'s 106 & Park hosts Rocsi and Terrence J. I'd say, 'why, yes there is.' Since taking over former hosts Free & AJ's spot a couple of years ago, watching these two host the show is about as annoying as a gnat at a fourth of July family reunion cook-out during the third Saturday of the month in the heart of rural, hot-ass Willachoochie, Georgia. This is also the reason why I stopped watching the show. Anyhoo, although I ain't the one to gossip *snicker*, it's been rumored for the past couple of years that Rocsi and Terrence are not only co-workers but co-bed partners as well. And it looks as if their off-screen drama has made its way onto their on-screen job. There is a reason why it's never a good idea to bed your co-workers, yall. Now some will argue and say that Rocsi and Terrence's on-camera banter is harmless. That may be so, but during a recent broadcast it was anything but harmless banter. It was downright pure madness and unprofessionalism that in the end led to Terrence closing out the show alone after Rocsi, without warning, walked off the set. And after watching the clip below, you probably would've done the same thing. In the video clip (provided by WORLDSTARHIPHOP.COM), Terrence playfully clowns Rocsi about her reading skills after she stutters over the words posted on the teleprompter. You can clearly hear Terrence ask her if she knows how to read. After a video break, we see Terrence blasts Rocsi about her bad breath. Terrence keeps the childishness going when he asks Rocsi why she can't have a body like Ciara. To which Rocsi retorts, 'Why can't you have a body like Nelly?'

By 2:20 into the video, Rocsi is clearly fed up with Terrence's tactics and before asking him, 'Is it like that today? Really? You really feeling some type of way?', she gives him the side eye before walking off the set and resisting the urge to knock him upside the head with her microphone. Well, somebody's check is going to get docked over this! LOL! I had never witnessed such behavior between Free and AJ...or even Donnie Simpson and Sherrie Carter (for yall young'uns, Donnie and Sherrie co-hosted BET's Video Soul back in the day). And Rocsi is better than me. I wish Terrence would try to clown me with his Are You Smarter than a 5th Grader-looking ass. I would've been all over his ass like dry-ass ash on that ashy-ass Reggie Bush. I'mma play both sides do the fence for this one: It's bad enough that they are both whack as hell, extra-sensitive, insensitive and rude but to be whack as hell, extra-sensitive, insensitive rude and unprofessional is just uncalled for.


....

5 comments:

Henny Penny said...

i was wondering if and when you wer going to post this! he threw her ass straight up under the bus. what did she do to him that was so bad that would make him want to act out like that? bad enuff he looks like a lil boy but now he acting like one too.

Anonymous said...

i said it before and i'll say it agagin-i dont watch 106 as much as i use to. i think rosci and terrance are so childish and immature. and fridays show really proved it. every since the two became host their egos have grew larger than their heads. b.e.t when are you gonna realize that you cant have 2 ego trippin kids hosting your highest rated show! i want free and a.j. back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

I always thought they were cute cohosting together. But damn. Rocsi kept it professional.

CELESS said...

DONNIE SIMPSON AND SHERRIE CARTER? DAG SOUTHERNGIRL U MUST B OLD! LOL!


















JUST KIDDING :) NOT REALLY THOUGH :/ OKAY, YES I AM! :)

SouthernBlackGurl said...

Girl, go to bed! LOL!

Related Posts with Thumbnails
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to Beta by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro